Scope – Intervju

216875_205779896108794_1558552_n

Hip-Hop Vijesti na Facebooku

TSM Beatz

Koliko si aktivan u rap proizvodnji i kad ti je sinula ideja da proizvodiš beatove?

Jednostavno sam se našao u tome,od sva 4 elementa taj mi najviše paše. Pomoću njih se ja izražavam, volim bit kreativan, volim svu tu opremu, sve te programe i jednostavno kad radim beat uživam, nema više briga ni problema! Aktivan sam stalno, nema stajanja.

Znam da imaš svoj studio koji gradiš svojim parama i svojom voljom. Zašto si odlučio napravit studio i kako si uopće napravio tako nešto? I što se može pronaći u studiu?

Imam svoj mali studio da u kojem se desilo i dešava puno ljepih stvari! R.O.V!!! To je nešto što sam ja oduvijek htio. Sanjao sam o tome kako ću okupiti ekipu, sklepati svoj studio i da tu uživamo i snimamo pjesme. I tako je i bilo…mala sobica u kojoj je nagurano opreme i još dođe 10tak ljudi, znoj curi sa čela jer je vani plus 40, mi se gužvamo, ali nema šta rokamo najbolje što možemo…kasnije idemo partijati. U studiu možeš naći ono sto ima svaki kućni studio. KRK monitore, laptop, usb zvučna kartica, mikrofon, gluha soba i to je vise manje to, dovoljno je da napraviš sve i da to zvuči odlično. Moram priznat da sam na početku bio skroz skeptičan kako će to sve zvučati, znam da sam slušao prastare stvari od Mobb Deep-a u kojima ima puno šuma i svega i molio se da bar dobijem ovakav zvuk i bit će super, ali na kraju smo se iznenadili koliko je to zapravo kvalitetno. Ne smijem zaboraviti na moju obitelj, prijatelje i ekipu s kojom sam sve to pokrenuo, oni su mi prava podrška. One love.

Radio si s Rimom i ostalim imenima koja su duže u repu. Kako se dogovaraš s reperima koji žele uzet tvoj beat, imaju li posebne zahtjeve? 

Rima je legendaran! Baš mi je drago što sam s njim napravio dosta stvari. Do suradnje u biti dođe vrlo jednostavno. Oni mene kontaktiraju i dođu sa idejom, ja dajem beat i oni snime stvar, to je to, imamo hit! Nekad izaberu beatove koje ja već imam sređene, a nekad i pravim baš za stvar koju su zamislili.

imaš svoj smjer, ali najviše voliš “klasične beatove”. Beatovi dolaze iz srca i ljubavi? Voliš li Rzu, Pete Rocka, 9th Wondera? Vjerujem da ima puno producenata koje bi nabrojio, ali koji su ti u srcu od početka?

Rza mi je broj 1 (kad sam ga vidio uživo, skoro sam zaplakao). Volim klasične beatove old school jel, obožavam beatove koji su bili popularni u ono golden age doba tipa kakve je imao Dmx, Nas, Jay z, kao filmski soundtrack. Top 5 producenata su mi: Rza, Havoc ,Timbo, Hi-tek, Dre…svi su oni uletjeli sa svojim nekim stilom i njihova glazba me najviše inspirira.

Vidio sam kad likovi rade beatove i otvaraju svoj program koji ima milijun stvari. A program izgleda kao kineska slova ako ljudi nisu u tome. Jesi li navikao na taj režim? Otkrivaš li nove stvari?

I meni je sve to bilo strano u početku, ali s vremenom sve se nauči. Ja imam svoj sistem rada koji mi najviše pase i tako radim, naravno stalno se otkriva nešto novo, oćeš od novih efekata, vst-a i tako…

Kako ti prolazi dan kad radiš na novom beatu ili ideji? Buljiš li par sati u ekran da složiš slagalicu u glavi?

Pa ne baš, buljim u ekran tek nakon što napravim beat pa ga jedno sat-dva samo slušam i dodajem šta mu je još potrebno da ga učini još boljim. Kad me uhvati inspiracija i kad čujem zvuk koji mi odgovara odma znam šta s njim napravit i kako ga posložit

TsmBeatz?

Uh TSM to je nešto najbolje što mi se dogodilo. Kolega me je upoznao sa dečkom koji također radi beatove (to je danas MGC). Pošto smo obojica tek kretali u to i bili na početku, stalno smo razmjenjivali radove jedan drugome i komentirali sve to, slušali kako drugi producenti, što domaći što strani, to rade i tako smo i mi napredovali malo po malo. Jedan dan mi se Mgc javio i rekao kao da ima kolegu koji živi u njegovom kraju, također radi beatove (to je danas TOKSIK) i želi da se upoznamo. I tako ti je sve to i krenulo, Mgc je došao na ideju da nas trojica napravimo beatmaking crew jer tad tak šta nije bilo na Hr sceni. Prvo što smo izbacili van je bila traka na koju smo spojili 3 beat-a od svakog po jedan i to smo izbacili na ulicu da ekipa čuje i da se mi predstavimo. Ta velika traka se nakon nekog vremena vrtila u hip hop radio showu Blackout i znam da sam bio presretan. Nakon svega toga krenule su brojne suradnje. TSM!!!

Napravio si beat za Q-Unique-a iz Arsonists-a, a lik je underground legenda. Što se desilo s tim? Q je izbacio tvoj rad na page ili?

To ti je u biti bilo remix natjecanje, tko napravi najbolje Q ubacuje to na remix tape koji se mogao skinut na njegovoj stranici, ja sam poslao svoj rad, njemu se to svidjelo i tako sam ti se ja našo gore.

Tarantoo je izbacio singl prije par godina – Jukekebox Mc s albuma “Peta strana svijeta”. Ti si zaslužan za taj beat, ali album je slabo popraćen od strane publike. Imate i spot za istoimenu stvar

Tarantoo je meni idol i on mi je u biti pokazao hip hop! Album Peta strana svijeta je naša prva suradnja. Uvijek sam maštao da napravim barem jednu traku sa čovjekom kojem se toliko divim, a eto desilo se čudo i izbacimo i album i spot, te završavamo drugi album koje će biti bomba i jedva čekam da to izađe van, također će bit par spotova i za taj novi album. Ma dobro ti je to ekipa podržala, spot je prošao super, čak se i Woo oduševio pa je morao objaviti na svoj fan page hehe. Ja mislim da je album došao do onih do kojih je trebao doći i to je to, ovaj drugi će bit još bolje!

Klinika, Selotejp, Tarantoo? Hoćeš li radit beatove za tu ekipu?

Naravno. Peace!

 

Komentiraj