Ante Cash – Intervju

54455444

Ante, kako je nastao Cash?

Shalli sam bio dužen neku repicu, pa je krenula nekakva “kamatarenje” zajebaja, “Ante di je cash” i to, a usred svega toga je Nace u svojoj pošemerenoj glavi skonto da se ja zovem Ante Cash. Onda smo nekom prilikom pričali o imenima i reko mi je da mu je moje ime jebeno (a ja ga još nisam ni imo), ja ga blijedo gledam. Kad smo razriješili nesporazum, skontali smo da je ime vrh!

Možeš li nam ispričat cijelu priču o svojoj rap karijeri?

Pa nema tu velike priče, tijekom srednje sam se zaljubio u rep, kad sam došo u Zagreb upozno ljude i krenuo radit. Kasnije sam vrludao u stilovima, i još to radim s bendom u kojem pjevam/repam, ali ljubav prema napisanoj riječi je ostala postojana. Imo sam malo čudan put s obzirom da nisam klasični hip hoper ajmo reć, nego sam više običan prosječan lik koji sluša raznu muziku, al eto repa usput.

U ono vrijeme je bilo zajebano napravit išta protiv crkve, ali ti si snimio pjesmu – U ime oca i novca u kojoj govoriš žestoku istinu koju su ljudi napokon shvatili. Kako si se usudio napravit takvu stvar i kako je došlo do izlaska pjesme?

Pa nikad nisam imo nekakav strah od reakcije bilo koga na pjesmu, realno ne radim u nuklearnoj elektrani pa da će moj krivi potez sjebat po kugle zemaljske, nego je ipak sve ono samo zabava i dječja stvar. Odgojen sam dosta tolerantno pa nekako imam osjećaj i da su svi ljudi takvi, makar nisu.

Samo bih te ispravio vezano uz tu pjesmu, jer sam je se odrekao na kraju, jedina valjda moja stvar koje nema na youtubu i neću je više nikad izvest. Razlog je što sam došo u godine kad sam shvatio da bilo kakvo osuđivanje ikoga nije u redu, i da svećenici nisu zlo kakvim ga mediji prikazuju. Nikad u novinama neš vidit sve dobre stvari koje proizlaze iz Crkve i njenog djelovanja, ali oćeš kad neko od njih zastrani. Na kraju krajeva, svi smo pozvani na svetost od Boga, a ja prvi nisam svet, nego sam u kurcu. Pa otkud mi onda pravo da napišem nekom onakvu pjesmu. Ne bacaj kamen na nikog..

Je li istinita priča koju si ispričao u pjesmi – Ovako je bolje ?

Početak stvari je inspiriran stvarnim događajem kad su me policajci skidali usred neke krčme jer su bili uvjereni da imam drogu nekakvu, a ostatak sam kompletno izmislio 🙂

Imao si stranu suradnju na pjesmi Brzi i Žestoki? Kako je nastala ta suradnja?

Nekako su se u to vrijeme ljudi više družili na sceni, pa sam tako upozno Cronitea. Stvar je bila napravljena kao neki naš službeni soundtrack onog filma Tokio Drift, a pošto je on imo svoju pjesmu na pravom soundtracku od predhodnice tog filma, onda je nekako bilo logično da baci vers i na ovoj. Fora je ispalo, zajebavali smo se dobro.

Zajebavaš se od kad znam za tebe snimio si spot za Danke Deutschland, što si htio reći narodu?

Kako sam Hercegovac/Imoćanin, nemam ni jedne grane rodbine, ni susjeda, maltene ni poznanika kojima neko blizak nije Balkan-Švabo. Tako da sam imo inspiracije za dvi tri takve pjesme. Mi smo lijen i neprecizan narod, ali duhovit i zabavan, a Njemci su obrnuto. Prilike na kugli zemaljskoj su takve da neš izbit plaću ako si duhovit i zabavan, al zato imaš Njemačku, pa onda odeš tamo da ti izbiju lijenost iz guzice.

Nije sramota radit hitove, a evo napravio si jedan  – Vatreni Zmajevi . Džeko ti je dao kopačke jer si pokazao ljubav?

Stanje u trenutnom vremenu i prostoru je ovako loše jer nema zajedništva u ničemu, svak je u svađi sa svojim bližnjim, fali ljudima ljubavi i tolerancije u njima i oko njih. Ljudi su nezadovoljni samim sobom, ali imaju dojam da su svi drugi krivi za njihove probleme. S druge strane, stanje na sceni prati duh vremena, pa od glazbe moš čut i vidit samo morbidno, orgije i depresije. Pa su onda ljudi željni vedroga, mislim da je zato stvar odjeknula. Džeko je onaj dobri bosanski sevdah duh koji kuži sve to i, baš tako, dao je kopačke jer sam pokazo ljubav.

Član si benda Zebrax? Kakav je to bend?

A ne znam što bi ti točno reko, taman smo na probama i stvari zvuče čudno, al jebeno. Alternativa nekakva je to, nema više jasnih pravaca. Bend je nastao jer sam imo puno ozbiljih tekstova koji nisu za Antu Casha.

Jesi li išao na rap nastupe kad si bio mlad?

Odem kad god mi to prilike dozvole, treba podržavat svirke.

Sjećaš li se svog prvog nastupa? Kako si se osjećao kad si stao pred publiku po prvi puta?

Usro sam se, bilo je to u Aquariusu. Al bilo je dobro, ništa nisam zajebo 🙂

Koga bi pozdravio?

Evo tebe jer radiš ove intervjue, nastavi i dalje!

Hip-Hop Vijesti na Facebooku

 

Komentiraj