HiljSon Mandela – Intervju

10926783_10205523219621329_6914292664965770194_o

Hip-Hop Vijesti na Facebooku

Kako si došao do ekipe iz Kukusa?

Svi bivši i sadašnji članovi KUKU$ Klana moji su prijatelji već dugi niz godina; Gocu znam još iz vrtića, cijeli život, a ostale sam upoznao dok smo čilali za vrijeme i poslije različitih izlazaka.

Koliko si tu i kad je započela tvoja priča?

Fristajlam od svoje 14e godine, tako je to počelo za mene, sve je počelo s nekim Eminemima, 50 Centima i štajaznam ahaha. Stvarima koje su se slušale u to vrijeme. Onda sam počeo gensat svaki dan i slušati Tram 11, Nereda i Stoku, El Bahatteeja, Stupnija i Prvu petorku. Nakon 5-6 godina upoznao sam Hladnog iz High5a i on mi je otkrio američku newschool i trap muziku koju on prati cijeli svoj život i doslovno promijenio sve u mojoj glavi što sam ja do tada mislio i znao o rap glazbi hahaha.

Pogodili ste naziv za pjesmu – San Andreas jer ne znam tko nije igrao San Andreas. Tko je došao do ideje?

Hahahha, nisam siguran tko je točno predložio ideju za tu pjesmu. Čak mislim da je to bio Ludi Rudi koji je bio sa nama u studiju za vrijeme snimanja te stvari, a na kraju nije ni napisao vers za istu. Napravili smo tu stvar u doslovno 30ak minuta, samo je išla. Bilo je hrpu forica i svi smo vrištali cijelo vrijeme dok smo je radili. Pjesma je legendarna, čak sam i ja odmah nakon toga instalirao opet San Andreas a znam i dan danas provoditi sate u garaži ubijajući Ballase dok pijem Lowenbraue.

Gledao sam spot PVR€. Koja je priča iza pjesme? Što je pisac htio reći?

Pa priča je vrlo slična kao i sa svim našim stvarima, taj smo put došli sa Hladnim u studio i nakon što je on predložio nekakvu ideju kao kostur refrena i kad smo se fino našvasali za 16ak minuta smo napisali versove i slično kao sa San Andreasom, napravili hit u vrlo kratkom vremenu. Htio bih samo reći da to obično tako ide sa Hladnim, a to je još jedan od razloga zašto ga toliko volim i cijenim, jer s njime nema okolišanja. On je pravi trapper. Dođemo, dogovorimo se o temi i to izšnitamo i onda urlamo i dalje se drobimo hahahha.

FLEXIKON?

Mogu reći da je materijal koji se nalazi na tom tejpu mnogo stariji nego što ekipa misli. Svejedno mislim da su to kvalitetne pjesme, jer sve su pjesme nastale u dobroj atmosferi i uz zajebanciju a nazivi pjesama obično proizlaze iz refrena koji uvijek netko drugi smisli jer uvijek netko dođe sa nekom idejom oko koje gradimo stvar. Znalo se desiti da smo par puta došli na random u studio ali vrlo brzo neko isprsne na neš pa mu počnemo urlat i napravimo stvar o tome. Znalo je biti i ozbiljnijih tema ali izbjegavamo socijalu koliko možemo, premda svi imamo svoje životne probleme i svjesni smo stanja(sranja) u državi ali i svijetu

Što prvo pomisliš kad čuješ instrumental koji ti se svidi i na koji bi repao? Kako složit lajne na njega, kako napisat tekst?

Prvo osjetim energiju koja paše prego tog bita, svojevrsni vajb sa kojim bi ja upotpunio atmosferu bita. Nakon toga mi obično dođu neke forice u glavu a uz to se pojavi i flow. Postoji neki sinkronicitet koji ne mogu do kraja pojasniti ali ljudi koji su me vidjeli u studiju znaju kak brijem. Ako je podloga dobra, do versa dolazim vrlo brzo, također bih htio napomenuti da su skoro sve moje stvari koje sam ikada snimio snimljene iz jednoga tejka.

Pričali smo o tome da je lako pući dislajk na you tubu i hejtat, ali nije lako stvorit nešto novo. Koliko potrošiš vremena na stvaranju pjesama?

Hahhahaha ludi hejteri. Da, mislim ti dislajkovi i lajkovi, u suštini je to ista stvar; nečije mišljenje koje ne utječe na kvalitetu glazbe. Fanovi će i dalje biti fanovi, hejteri hejteri i to tako treba biti. Puno su bitniji lajvovi i kakva si osoba nego takve površne stvari. Obično ti hejteri imaju razlog zašto hejtaju, ili su tužni zbog vlastitoga života i okruženja, ili željni pažnje ili im jednostavno nije sve savršeno u životu ili misle da smo mi mamini ili tatini sinovi sa hrpom para i kojekakve gluposti i neistine. Ne obazirem se na takve površne brije. Podržavam svakoga koji radi svoju glazbu i uživa u stvaranju iste. Na stvarima u kojima želim nešto poručiti a ne se samo zajebavati znam potrošiti i par dana, ali obično svaki vers napišem u 30ak minuta.

Koje je tvoje mišljenje o hip hopu koji se dijeli na milijun žanrova i razdvaja li hip hop kao kulturu koja bi trebala bit jedinstvo i ljubav?

Mislim da su ljudi u jednom trenutku na globalnoj razini previše zabrijali na tu separaciju. To se očituje i u hip hop kulturi koja i u svojoj oldschool varijanti ima hrpetinu žanrova ali se to ne percipira na takav način kao danas. Danas je sve degradirano, a samim time i um prosječnog rep slušatelja koji ne shvaća da je trap ista stvar kao i rap samo sa tvrđim, bitom za partijanje, čilanje i uživanje, ili da je newschool ista stvar kao olsdchool samo što su bitovi i flowovi mrvicu promijenjeni kako bi odgovarali duhu vremena i stvari su se, jebiga, razvile. Mislim da je u zraku ostalo puno-previše predrasuda. Kao i kod književnih pravaca, stvari se jednostavno granaju i razvijaju, ali to je i dalje sve književnost. Vjerujem da je slična situacija i sa repom. Ljudi pre često zaboravljaju na osnovne stvari, kao što i sam kažeš, na ljubav, jedinstvo i mir.

Scante je umiješao svoje umjetničke prste za spot – HAN SOLO?

Scante je jedina osoba sa kojom želim raditi svoje spotove i što god on napravi u bilo kojem spotu ja u potpunosti podržavam. Jako me oduševio sa Han Solom i mislim da je to također jedan novi način na koji je netko napravio spot na ovim prostorima i svaka mu čast na tome

Zašto ljudi vole slušati tuđu muku na stvarima, a ne zajebanciju kao što ti napraviš?

Imati ću i ja takvih stvari, bez brige, ali izbjegavam takve teme koliko mogu, želim prenijeti dobre vibracije ljudima, u što većoj mjeri. Ljudi su ograničeni, ne razmišljaju van okvira, tradicije i odgoja koji im je pružen i stoga me ne čudi što se vrte u krug i ne poduzimaju nešto da uzmu stvari u svoje ruke i naprave nešto od svoga života kada se naizgled stvari zaista čine nepromjenjivima. Mislim da ne uživaju jer žele da osoba koja ne pati i pokušava nešto napraviti, pati kao i oni, što u samoj srži takvoga razmišljanja nema nikakve logike. Trebali bi se svi malo više opustiti, voljeti jedni druge i uživati u životu a ne tako ozbiljno i osobno sve percipirati.

Ideš li na faks?

Nisam školovala hahahah. Školujem se i to bih preporučio svim mladim ali i starim ljudima bez fakulteta. Znanje je ključ koji otvara mnoga vrata.

Što radiš u životu?

Trenutno sam 100% posvećen radu na sebi, svojim prijateljima, ljenčarenju, svojoj glazbi, djevojci i svojim fanovima, ali bavio sam se svakakvim stvarima, od vrajtanja do fumanja 36 i više pljugi na dan 6 godina za redom i ispijanja 6l pive uz mnogo žestice, ali pokušavam okrenuti jedan novi papirus u svojoj knjizi.

Poruči nešto ljudima OTVORENOG UMA.

Od srca vam čestitam budna braćo i sestre. Svi vi koji ste otvorili svoj um na dobrom ste putu i ne gubite vjeru u sebe i Boga i sve će doći, sve je moguće!!! Ostalima bih samo poručio da oslobode svoj um i da konačno počnu razmišljati Svojom glavom jer stvari nisu uvijek onakve kakvima se čine. Mnogo ljubavi, svjetlosti i zdravlja želim svima, neovisno o tome koliko im je otvoren um, Namaste!

 

Komentiraj