Bili – Intervju

316885_159119977514126_1316626856_n

Hip-Hop Vijesti na Facebooku

Dolaziš iz Slavonskoga Broda? Kako je započela SB priča o tvojem snimanju i repanju?

Je, je. Slavonski Brod od jeseni godine gospodnje 1990 Priča je započela krajem 90ih kad je brat počeo slušati misterioznu crnu kasetu koju je otac Vlado donio kući. Repat sam počeo sa 17, to su uglavnom bili neuspjeli pokušaji pisanja, pa sam počeo fristajlat i išlo mi je puno bolje od pisanja. 2 godine nakon piskaranja/stajlanja po klupicama sam snimio prvu pjesmu netom prije koncerta Dječaka u Osijeku 2009e

Kurve su ok. Je li voliš pričati o kurvama u tekstovima i pjesmama?

Svi se volimo hvalit šta smo radili sa ženama i šta su one radile s nama. Nekad je istinito, nekad malo lažem. Ali baziram se na istini. Smiješno mi je kako prosječna ženka osoba može u glavi stvorit film da si netko i nešto posto si se popeo na binu i repao 45 minuta.

Odakle dobivaš izražaj kao Mc koji voli repati o kurvama, alkoholu i jebanju?

Dođe samo od sebe, malo interneta i malo zajebancije u ekipi i eto. Svaka zanimljiva priča krene sa: slučajno sam se spotakao i popio litru lošeg vina… ostalo je povijest.

Misliš li da tvoje pjesme imaju pozitivan učinak na mlade djevice koje prate tvoj rad?

Vjerujem da 90% ljudi koje je čulo ista od mene slučajno nabasalo na pjesme u “related videos”. Ne vidim kako mogu pozitivno utjecat na bilo koga. Ja sam mračna strana humora i sve ono sto je “tabu”

Član si DregerMajstera koji vole Boga i Isusa. Kako je nastao Dreger i kako si upoznao prijatelje katolike?

Dreger je nastao suradnjom DJ Chilla, Rafaela i Kida. Alkoholnom suradnjom. Prvo sam upoznao Kida preko fejsa nakon što je izbacio Testirano na životinjama (klasik), taman kad sam počeo snimati prve pjesme poslao mi je par instrumentala i onda se desila 230 eura traka. Od tada sam član Dregermajstera. Ponosni. Ostale članove sam upoznao preko boce, čaše, demižona i frule. Živi bili!

Osuđuju li ljudi tvoje pjesme u kojima opsuješ ili ismijavaš Boga, itd..? Ja ne psujem tako, ali ne osuđujem.

U ljudskoj naravi je da se osuđuje. bilo šta, bilo kad i bilo koga. Naravno da osuđuju šta repam. Moram priznat da mi uopće ne smeta, ali smeta me činjenica da te ljudi podcjenjuju čim saznaju da si reper. To što pričam u pjesmama ne znači da se tako ponašam. Rap je zabava, pišem šta radim dok se zabavljam.

Rekao bi da svatko ima svoju istinu i svatko živi po istini koja mu odgovara. Što je tebi istina kad dođemo do života?

Evo ne znam bogami. Uživam dok dišem

Što radiš kao civil i što te čini sretnim u životu?

Ko civil sam profesionalni jedač govana, fejzbuk kontrast na sve aktualno u svijetu i mrzitelj. Sretnim me čini 20:00h navečer kad idem na dim kod frenta u garažu. Archer Rouge u Dragon ageu me čini poprilično sretnim zadnjih mjesec dana. Prošli vikend me učinio sretnim također.

Imaš li omiljenu hranu koju jedeš kad ideš iz grada a da nije burek?

Možda sam 2put u životu jeo burek kad dođem kući iz grada, nije mi to to. Trenutno su u igri kobaje, peke, lungici i sve ostalo što se može ubrati iz pušnice u ovo doba godine. Pozdravljam svog ljubomornog čovjeka Djubreta!

Koliko te rep ispunjava kao čovjeka i kao repera?

Rep ko glazba radi svoj zadatak sasvim dobro. Rep ko repera i ne baš toliko u zadnje vrijeme. Prvi put u nekoliko godina “karijere” sam pred praznim zidom. Bitovi mirišu dobro, ali su tekstovi smeće, moram priznat da sam smoren. Smara me situacija koja se stvorila između starih i mladih repera. Kog boli kurac šta si radio 90ih i kog boli kurac šta mlada ekipa radi sada? Rep je glazba, glazba evoluira, napreduje, svaki dan nešta novo se čuje. Zato mi nije sasvim jasno odakle ekipi volja jest govna i radit razlike. Obožavam vidjet kako se reper prosipa, čovjek je protiv bilo kakve diskriminacije vjera/rasa/političko uvjerenje i onda se desi dvostruki standard, jebe mater nekome tko sluša drugu podvrstu repa. De ti meni reci kakvog to smisla ima? Taština je gadna stvar.

Imaš li plan za neke pjesme u ovoj godini i što bi mogli čuti?

Ne znam šta će biti. “Radim” na solo projektu, “snimam” za novi dreger. Što bude bit će!

 

Komentiraj