Nasty – Intervju

1975186_10204269321029783_143158548483396807_n

Hip-Hop Vijesti na Facebooku

Kada si krenuo repati i koja je tvoja priča?

Pa krenuo sam repati tamo još 2006. ali to je bilo dosta onako amaterski, repali smo ko klinci na engleskom i radili instrumentale u e jay-u. Od onda je prošlo jako puno vremena i nisam se zamarao da stvorim neki konceptualni album već sam pustio to vrijeme da se najbolje stilski pronađem i da usavršim to što radim.

Odakle dolaziš?

Dolazim iz Bilja, koje je jedno malo mjesto pored Osijeka,ali može se reći da sam iz Osijeka pošto sam cijeli život čvrsto vezan uz njega

Kada si napisao prve rime?

prve rime sam napisao eto u 6.-7. razredu osnovne, možda i prije u nekom poetičkom izražaju pošto sam kao mlađi imao tendenciju biti pisac….zapravo još uvijek imam taj afinitet ali ne i dovoljno vremena za takve poduhvate…

Koliko si snimio traka do sad?

Do sada sam snimio jako puno pjesama, no međutim samo se njih par može naći na you tube-u pošto neke jednostavno nisu našle svoj prostor online, a i to što je online je samo šačica nekih mojih random pjesama, a prvi konceptualni album je još u pripremi.

Što te najviše privlači u hip hopu?

U hip-hopu me najviše privlači sloboda izražaja, jer smatram da je hip hop veoma univerzalan i prilagodljiv različitim eksperimentima, a i hip hop je oduvijek nekako bio taj glas naroda i ogledalo trenutnog stanja u društvu, a i činjenica da je hip hop napravio nešto iz ničega i ima tu životnu filozofiju koja mi se sviđa. (govorio sam i o glazbi i o hip hop-u kao subkulturnom elementu i načinu života)

Išao si na betl turnir, što nam možeš reći o tome?

Prisustvovao sam na više battle event-ova, no evo ova zadnja dva…prvi je bio u Tufni u 6. mjesecu u sklopu “The Message” jama koji je organizirala udruga OSC Osijek, i taj battle je bio freestyle naravi i na njemu sam odnio 1.mjesto…..drugi je bio video snimani Rap Skillz battle gdje se radilo o unaprijed pripremljenim rundama, i tu sam izgubio u battle-u sa Sokolom.

REPEROV DELAJT je traka u kojoj nabrajaš svoje uzore kao što su Doppler Efekt, Jantar, Scriptor, itd…

Tko su ti najveći uzori?

Reperov Delajt je moj svojevrsni tribute cijeloj kulturi ali sam u pjesmi i naveo neke svoje uzore. Neke sam i izostavio jer nisu toliko vezani za hip hop koliko ovi navedeni a i dao sam prostora nekim reperima da se pojave u tekstu i nekim hip hop aktivistima. Shot out za mog čovjeka Čarugu koji je pokazao ogromnu ljubav za hip hop kulturu i dao šansu mnogim lokalnim umjetnicima da se pokažu. Uostalom “Reperov Delajt” je zapravo nastao kao moj dar za cijeli projekt “Šetač”.

Najveći uzori? Prvo Sett iz Krankšvestera, kojeg nisam ni naveo u delajtu ali definitivno jedan od najvećih utjecaja i po meni najbolji producent u Hrvatskoj , Scriptor kojeg smatram liričkim savršenstvom, Jantar koji je također lirički veoma jak te brutalan punch-liner, Magellano koji je po meni hrvatski KRS-One, Target (ako vam nije jasno zašto Target lupite si šamar), Kandžija, Saša iz TBF-a, General Woo (Verbalni Delikt i Pad Sistema)…

Šta slušaš od stranog rapa?

Od stranog rap-a slušam sve i svašta jer sam osobno veliki ljubitelj hip hop-a pa imam skoro terabajt hip hop albuma na kompu, ali evo od novijih izdanja “Ghostface Killah-36 Seasons”.

Kakvo je tvoje mišljenje o današnjem rapu?

Hip hop je postao prezasićen “reperima” kojima je imati pjesmu bitnije nego kakva je pjesma zapravo, jako puno usijanih glava i egotripova ali sa druge strane i jako puno potencijala, sve u svemu ništa se bitno nije promijenilo, takva je priča bila oduvijek.

Imaš li savjet za klince koji kreću pisati tekstove?

Savjet? Radi ono što želiš čuti i ne pristaj na kompromise i slušaj klasike!

 

Jedna misao o “Nasty – Intervju

Komentiraj