Goca RIP (Kukus) – Intervju

10891976_715101521935690_4075046141643966843_n

Hip-Hop Vijesti na Facebooku

Koliko si u Kukusu i kad ste izbacili prve stvari?

u kukusu sam kaj 2 možda 3 godine i tad smo izbacivali neke stare stvari koje su ubi bože pa smo sve makli i počela je nova era kad smo bacili PVR€ na yt.

Vidim da voliš Astrologiju i Svemir, imaš li svoju filozofiju da ispričaš?

astrologija mi nije jača strana to ti je više astronomija kaj me zanima a astrologiju sam pobro od hiljsa.

Rekli bi „moderni rap“ „ , moderni zvuk“, što imaš za reći o svojem radu i rapu?

to je tu moderno jer smo 3. svijet brate to je staro u americi a ja ti slušam atlanta trap i neke nove kmice i to malo prilagodiš i to ti je to.

Osjećaš li da ste donijeli svjež zvuk na Hrvatski prostor?

da da donjeli smo mi neš novo al to ti je sam kopiranje amera. to ti je sve krenulo iz zaebancije pa je postalo ozbiljno al meni je to i dalje zajebancija, ja živim tu zajebanciju.

Koja je poveznica između Kukusa i High5?

high5 nas je proguro i krenuli smo radit zajedno, ušli u bandu i sad smo frendovi i družimo se 🙂

Gledao sam spotove od Kukusa koji nisu tipični, tko ulaže u rad za spotove?

spotove nam je snimao Scante i evo čovjeku stvarno s/o i najveća hvala čovjek je kralj.

Skužio sam da „internet ljudi“ vrijeđaju vas kao repere na you tubu jer radite svoj pravac. Zašto je tako i što je ljudima?

ma boli ti mene kurac za te hejtere sve ti je to hype samo nek ekipa gleda, ja pročitam te hejtove i smijem se brate pa ima svako svoj ukus samo su neki više nastrojeni hejterski nego ‘live and let live’, a šta je tim ljudima to njih pitaj.

Misliš li da je bolje bit svoj od ugađanja rap pravilima koja su nametnuta?

naravno da je bolje bit svoj al kad ti je dobra relativno komercijalna mjuza onda si na konju.

Snimio si stvari poput Loptam, Jazavac… Mixtape ili?

bmk mixtape je u izradi. neću puno govorit. sve u svoje vrijeme

Ispričaj nam nešto o svojem životu, što voliš, što radiš i u čemu si izvan rapa?

a gle sad sam u tome a da nisam u tome u nekoj muzici bi bio jer sam završio osnovnu glazbenu još ko klinac pa mi je mjuza život takorec, a osim repa sam trenutno nigdje jebiga

Igraš li gejmove i koje igraš na kompu? opet sam wasted – san andreas, pokupim uzi s ceste – san andreas , dođem u los santos – san andreas, hodam okolo sa santom – san andreas

igrice sam igro al presto sam neda mi se više, čekam neki dobar single player.

Poruka iz Svemira?

one love al gro kesha

 

Komentiraj